Grattis

Hetsäter fruktsallad och känner mig oerhört nyttig. Har ju börjat mitt nya liv. Igen. Förstår att ingen höjer särskilt högt på ögonbrynen, det här med starten av mitt nya liv inträffar ganska ofta. Typ varje måndag efter en helg fylld av flötmat och godis.

Vill passa på att gratulera Ardalen och Tess till sin lilla dotter! Leon hälsar att han ska lära henne allt han kan. Mest sugen är han på att lära ut sitt visselpip-läte. (Det är över mitt förstånd hur en mänsklig varelse kan låta så högt, ljust och gällt som han kan. Talang? Ingen kommentar.)


Visselpipan på nya äventyr. Här syns tydligt att han ärvt sin mosters shopping-ådra.


Kommentarer
Postat av: Sonny
2010-05-03 @ 19:11:47

Också kommer jag med glass x)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!