Leon gör en Beccy

Leon gör i denna stund en Beccy- det vill säga, han ligger och sover med halvöppna ögon. Jag måste säga att folk som sover med ögonen på glänt ser väldigt nonchalanta ut. "Ja jag ser dig men jag har ingen som helst tanke på att tala till dig eller bry mig nämnvärt om dig som person". Jag minns en gång när Beccy sov över hos mig. Det var skoldag och på morgonen vaknade jag av att hon låg och tittade ointresserat på mig. "Titta vad katten har dragit in" tycktes hon tänka där hon låg och såg allmänt tjurig ut. Jag bestämde mig för att ignorera hennes uppenbart dåliga morgonhumör och pratade på- ja, jag sa väl något i stil med att vi måste gå upp, bussen går om si och så många minuter... Men brydde sig Beccy? Nej, hon låg där och blängde. Hennes blick visade fortsatt ointresse och hon blinkade inte ens. Tillslut förstod jag, efter ett ganska bra tag, att hon varken var sur eller elak, utan fortfarande sov.

Ja, så kan det vara.





Kommentarer
Postat av: hanna
2010-05-17 @ 14:41:59

det är ett läskigt drag det där..

Postat av: Bror
2010-05-19 @ 00:04:33

I'm still going strong med mina sovarmove kan jag upplysa om :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!