MAGNUM GOLD?!

Min nyttiga måndag avslutade jag med en glass, Magnum gold, (Ja, jag vet, får jobba på det där med karaktären.) Iallafall. Eftersom jag var på mitt nyttighets-humör började söka på förpackningen efter text såsom "0 kalorier", "bli smalare ju fler du äter" eller "en Magnum gold om dagen motverkar rynkor och gäddhäng". Istället hittar jag det här:


MAGNUM GOLD?! Det var nästan så att jag blev rädd för den lilla glassen. Den lät med ens så... tyken.  Jag är MAGNUM GOLD?! Ville du nått eller?! Vavava?!

Ja. Det var så jag tolkade det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Sonny?!
2010-05-05 @ 21:12:10

Go va den ju iaf. förutom colan!

Postat av: jennie
2010-05-05 @ 21:14:19

kolan var goood?!

Postat av: Sonny
2010-05-06 @ 08:20:49

Oj Kola menade jag :P!

Postat av: hanna
2010-05-06 @ 17:22:48

hahahaha!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!