När man får oväntat besök

Våra blickar låste sig i varandra, det kändes som att tiden stod stilla. Det enda jag hörde var ljudet  av mina egna andetag, slagen från mitt eget hjärta... och sedan mig själv i falsett -"Ihhh! (ni vet, ett sådant där töntigt tjejskrik) jag glömde låååsaaa!!" (No shit Sherlock, mycket intelligent konstaterande. Fortsätt läsa så förstår ni varför jag hånar mig själv)
Dörren till den allmänna toaletten smälldes hastigt igen, och kvar stod jag och skämdes. Som en hund kan tilläggas. But don´t you worry, jag hade kommit till moment "tvätta händerna". Så ingen skada skedd.

Kommentarer
Postat av: hanna
2010-10-08 @ 17:00:08

vart var du?

Postat av: hanna
2010-10-08 @ 17:00:24

vart var du?

Postat av: Marleen
2010-10-08 @ 19:41:08 URL: http://zasett.blogg.se/

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hahhhhhhaaaaaaaaa!!!!



förlåt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!