Den svarta dagen

Idag var det tänkt att jag skulle ut med några tjejkompisar. Därför besökte jag systemet igår, och plockade ner lite göttigt i min varukorg. Väl vid kassan, efter att jag ställt upp mina drycker på bandet, väntade jag på den vanliga frågan "har du legitimation?". Men den kom aldrig. Istället tog den unga tjejen i kassan glatt betalt av mig, utan en antydan till att fundera över min ålder. Den svarta dagen kom, den såg och den segrade. Nu jäklar ska det brännas pengar på Kicks hudvårdsavdelning.

Kommentarer
Postat av: Marleen
2011-12-29 @ 23:26:07 URL: http://zasett.blogg.se/

:0



Jag beklagar :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!