Voff

Idag har jag fått skäll på jobbet. En kund var arg för att det är så långt mellan tvättmaskinerna och tv-apparaterna i butiken jag jobbar, då hennes små barn ville vara vid tv-avdelningen och hon ville kolla på tvättmaskiner. Hon var även arg för att hennes nuvarande tvättmaskin skrynklar hennes tvätt och för att hennes man inte svarade snabbt nog när hon frågade honom något. Hon svepte iväg från mig med kommentaren att hon skulle komma tillbaka till tvättmaskinerna när jag och hennes man pratat färdigt då hon inte var intresserad av att prata om tvättmaskiner utan bara av att titta på dom. Arga kunder kräver långa meningar i ett blogginlägg.


Kommentarer
Postat av: Åsa R
2011-12-22 @ 08:58:43 URL: http://frurissanen.blogspot.com

haha, härlig kund. När jag går och tittar i butiker så tänker jag ofta på vad all butikspersonal får stå ut med. Det finns ju en hel del knäppisar.

Postat av: hanna
2011-12-22 @ 11:04:45

hahaha!!! vilket miffo!

Postat av: Marleen
2011-12-22 @ 22:08:19 URL: http://zasett.blogg.se/

Helt och hållet ditt fel, hur kan du vara så elak mot kunderna, nu i jultid också???



Förstörare!!!

:)



(Men skojigt inlägg)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!