Fokus Jennie, fokus!

Beccy berättade för mig att hon börjat sticka. Genast tiggde jag till mig ett par fina raggstrumpor till Leon.
Beccy: vad har han för storlek då?
Jag: hm, 22.
Beccy ställde sig mycket skeptisk till den storleken.
- Han är ju snart fyra år, är inte det lite litet?
- nä, det är det han har, svarade jag säker på min sak.

Typ. Inte alls vid närmare eftertanke. Vid närmare eftertanke var det jättelängesedan han hade 22. Jäkla hjärna till att vara ofokuserad.

Ingen nätt 22a.


Kommentarer
Postat av: Åsa R
2011-10-16 @ 12:59:19 URL: http://frurissanen.blogspot.com

coolt har han samma storlek som Nova?? hihi

Postat av: hanna
2011-10-17 @ 10:15:49

vad har en fyraåring då? och hur vet beccy det? frågorna hopar sig...

Postat av: Jennie
2011-10-17 @ 20:14:49

Leon har 26-27. Och nu när du säger det Hanna- Beccy, varför vet du?

Postat av: bror
2011-10-17 @ 22:53:01

Nä jag vet inte hur jag vet, jag tänkte nog bara att nyfödda har typ 18, fast det vet jag ju inte om det stämmer och att barn växer jättesnabbt. Och med en snabbkalkulering insåg jag att det inte kunde stämma.



JAg känner att jag är redo för barn.



så det är 26 27 som gäller.



pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!