Lite tjöt

Mina ögon är av en jobbig sort. Och nu har dom bestämt sig för att bli förkyyylda och inte seee ordentligt. Har länge haft boka tid hos optiker på min to-do, men kan för allt i världen inte komma fram till vilka glasögon som skulle passa mitt lillplyte. Lila var min hang up när jag var gravid, och det blev även färgen på bågarna jag skaffade då. Ja, det är sant. Inget jag är stolt över idag, och jag tackar min klantighet för att dessa krossades under min stjärt i ett stressat ögonblick. I eftermiddag ska jag träffa min fina Minna. Klappa mage och fika. Längtar.

Kommentarer
Postat av: hanna
2011-09-22 @ 15:27:15

hälsa så gott :) och du, Jag känner en jättebra optiker...

Postat av: Minna
2011-09-24 @ 22:59:27 URL: http://hemsjuk.wordpress.com

En fika in the dark, mycket mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!